‏إظهار الرسائل ذات التسميات أفطار خاص. إظهار كافة الرسائل
‏إظهار الرسائل ذات التسميات أفطار خاص. إظهار كافة الرسائل

الثلاثاء، أكتوبر 14، 2008

لفُولنا عدنا


الصراحة ماقدرتش اقاوم اكتر من كده
كل يوم يعاكسنى على الناصية وانا اقاوم
ويعاكسنى وانا اقاوم ويعاكسنى وانا اقاوم
لكن النهاردة تعبت وماقدرتش اكتر من كده

بعتنا اشترينا الفول المعتبر ابو زيت حار
وعليه البصل اد كده والفلفل الاخضر والشطة كمان

واديناها لما قلنا يابس
ومعلش مش حاطول
لانى نعساااااانة
من الفول وعمايله

والمرة الجايه
اتفضلوا
معانا
خ خ خ خ خ خ خ