ايه رايكم ياجماعة ندخل المناقصة دى ويمكن البليه تلعب معانا زى ما بيقولوا ونبقى عبد الغفور البرعى
نمرة خماستاشر (الحاج : عبده بتاع جلباب ابى... نور الشريف...نسييتوه ولا ايه؟؟)
حاضر اقول الحكاية من الاول
فى جرنال الاهرام ليوم السبت:5-5-2008
كان فيه اعلان على جنب كده لفت نظرى ....
ياسلام لفت نظرك...!!
بيقول ايه؟
هيئة قناة السويس
هيئة قناة السويس
إدارة التموين
مزادات
(المهم جاى)
تعلن هيئة قناة السويس عن بيع بالمزاد العلنى
لايه ياختى؟؟
لحطام السفينة>>>>بلاك سوان(ياسلام ...البجعةالسوداء!!!)
الباهامية اعالى البحار(اهى الباهامية والبيرونية دى اساس كل المشاكل اللى بتحصل وما تسالنى ليه بس كل
ما اسمع عن سفينه جنحت او سفينة شحطت او سفينة دمرت الشعب المرجانية الاقيها لاما الباهامية او
البيرونةنسبة الى البيرو ...يظهر حالهم >>>>>طراوة ..قصدى ممتاز زيينا وانت افهم بقى )
البيرونةنسبة الى البيرو ...يظهر حالهم >>>>>طراوة ..قصدى ممتاز زيينا وانت افهم بقى )
رقم.../....فى جلسة ../.../2008بالمظاريف المغلقة
السفينة موجودة طرف الهيئة بالسويس ومحجوز عليها إداريآ لصالح الهيئة والبيع على حالتها بعد المعاينة
التامة النافية لكل جهالة(واخدين بالكوا من اخر حته>>>>>المعاينة التامة النافية لكل جهالة......
التامة النافية لكل جهالة(واخدين بالكوا من اخر حته>>>>>المعاينة التامة النافية لكل جهالة......
الله لغتنا العربية دى جميلة جمال)
الحاجات الاجمل بقى جاية
1-سعر كراسة الشروط=5000جنية مصرى (حمسة الاف جنية احسن حد يفتكرنى غلطت وزودت صفرين ولا تلاته حتى)
2-التامين 10%من قيمة اول عطاء للمتزايد بما لا يقل قيمة التامين المؤقت عن 00000 5جنية مصرى
(وبرضه علشان ما حدش يفتكرنى غلطانة المبلغ المطلوب =خمسمائة الف جنيه لاغير=نص مليون لا
(وبرضه علشان ما حدش يفتكرنى غلطانة المبلغ المطلوب =خمسمائة الف جنيه لاغير=نص مليون لا
غير =نص ارنب لا غير .......ايه المشكلة ......ولا غير دى تتحط قبل النص ارنب اه مش عايزين مشاكل.
أو
ما يعادلة بالعملة الاجنبية
3-يبدأالمزاد الساعة 12ظهرآ بمقر النادى الاجتماعى ببورتوفيق بالسويس.
4-تطلب كراسة الشروط والمواصفات (اللى ب5000 جنيه=خمسة الاف جنيه)من مقر مراقبة التموين والمخازن بالاسماعيلية (5000 جنيه وانت اللى تروح تجيبها ....كمان مش هم اللى يجيبوها لحد عندك)
5-لمزيد من الاستفسار(علشان هم زهقوا خلاص من كتر الأسئلة بتاعتنا)يمكنكم الاتصال بالتليفونات التاليه.............(كلها نمر تليفونات ارضية.........ايه ده ماعندهومش موبيل!!!!!!)
قلتم ايه؟
ندخل شركا فى الموضوع ده انا المخ وانتم العضلات (عضلات ايه بس دى)
اه صحيح انا المخ وانتم
الفلوس !!
الفلوس !!
او ندخل شركاء برضه انا احط ال(لا غير )المطلوبة بشدة زى ما انتم شايفين وانتم الباقى....
اوندخل شركاء برضه واى حد فيكم يحط لى نصيبى(سلف ياعنى.. فيها ايه مش احنا اخوات
ووووووواثقين فى بعض)
وابقى ادفع لما نبيع السفينة ونكسب بقى والفلوس تجرى زى النمل كده حوالينا...(اسمها زى الرز>> انا
وابقى ادفع لما نبيع السفينة ونكسب بقى والفلوس تجرى زى النمل كده حوالينا...(اسمها زى الرز>> انا
عارفه بس اصل الرز غلا وما بقى حد بيفرط فيه بالساهل والنمل اسهل واكتر.
.
.
انا قلت لكم كل الاقتراحات اهو واللى عنده افكار تانية يقول لىّ......مش عايزين الفرصة دى تروح مننا
.
وايه رأيكم دام فضلكم
وردووووووووووووووا على بسرعة
