الأحد، أبريل 06، 2008

ان جالك التايوانى...ربنا يستر عليك بقى


عايزة بسرعة اقول ان المدونه بقت عالميه ياجماعه


ليه؟

الجماعة بتوع موريشيوس واتعودنا عليهم وخلاص


لكن


النهاردة زارنى واحد تايونى !!!


اه والله


وحتى شوفوا على جنب اهه


بس انا خايفه يكون جاى يبص بصه


ويقلد المدونة ويعمل نسخ منها


وينزلها مضروبه بعد كده


اعمل ايه ياربى بس؟؟


د برنىّ ياوزير!!


التدابير لله ياأمير!!


حلوها معاىّ المشكله دى!!!


انتم مش اصحابى؟؟؟

هناك تعليقان (2):

maYHam يقول...

هوا في إيه ..؟؟؟
وبعدين أنا متأكد إن في بوستين إتحذفوا ...
مبروك على التايوانيين وياريتنا نبقى زيهم

بس ليه مغطية على عينين الراجل

كل سنة وإنت طيبة بمناسبة عيد الإضراب الاول

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا من كنت محتاجآ**
الله يبارك فيك بس زى ما بقولك ربنا يستر يكون جاى زيارة كده وخلاص(مش ناوى يقعد عندنا وياخد الشغل منا
وياكل الجو بتاعنا كمان!!
دول جماعة لهلوبه وبيقلدوا كل حاجة
وبعدين بوستين اتحدفوا ؟فين ومين اللى حدفهم ده؟انا حاشكل لجنه تبحث وتتحرى الامر وفى الاخر(لو جه لنا مزاج) نبقى نرد!!
المهم انت احسن النهاردة؟الحمد لله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
norahaty