السبت، فبراير 09، 2008

بداية التعارف

والله دى اول مره اكتب حاجه زى كده.
بس بقى اهى طلعت فى دماغى ونفذتها.
قصدى على حكايه المدونه دى.طيب يعنى ايه لزماتها؟اهو بقى طقت فى دماغى والسلام.
احكى من الاول:اناجديده فى عالم النت وحتى الكومبيوتر اصلا ما كنت اعرف عنه حاجه لحد السنه اللى فاتت فى ديسمبر 2006,يومها سهرت ليله راس السنه مع بنت اختى وكانت فاتحه برنامج google earthوعينكم ما تشوف الا النور وقعت فى حب الانترنت والحمد لله كنت لسه قابضه الجمعيه اللى كنت عاملاها فى الشغل ويلا نزلت جبت الكومبيوتر على طول واشتركت فى النت على طول.
ومن ساعتها ما بعملش غير الاكل والشرب و مرواح الشغل(علشان اجيب فلوس والا حاصرف على الكومبوتر اللى كل شويه يبوظ منين؟)برضه للحق انا بصلى الحمد لله الفرض بفرضه حاضر والحمد لله.
اقول كفايه كده النهارده احسن الساعه بقت عشره ونص مساء والواحد لازم يقوم ينام احسن.

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

congrations

Unknown يقول...

THANK YOUUUUUUUUUUUUUU

GiGi world يقول...

واحنا كسبنا اخت جميله قوي

علي محـمــــــد يقول...

السلام عليكم

اختي الكريمه ..
انا احببت ان ادخل واعلق على هذه التدوينه الاولى لك .. وهي مقدمه جميله لسنه كنت تنظرين لها على انها قادمه واليوم تنظرين لها على انها سنه فاتت ..!
مبروك على اننشاء المدونه .. حتى وان تأخرت المباركه عام كامل واتمنى لك التوفيق في حياتك كلها .

في امان الله

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
GIGI
على ما اعتقد
انا الاكثر كسبا!
بصداقتكم جميعا دمتم لىّ

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
محمد على
شكرا لك المهم انها جت
والحمد لله سنة قضيت على خير
لولا خسارتى للصديق العزيز
محمد الفارس الملثم ولكنه قضاء
الله ولا راد لقضاء الله سبحانه وتعالى
شكرا لك مرة تانية (ومردودة لك فى الافراح يارب :):):)

غير معرف يقول...

~.....................................................