الخميس، مايو 29، 2008

زوارنا الكرام اوى

صباح شريف وعفيف ونضيف علينا كلنا ان شاء الله
وكل ثانية ودقبقة وساعة ويوم وشهر وسنه وقرن ودهر
واحنا واللى معانا والل مع اللى معانا واللى حوالينا وحول اللى حوالينا
مالهم بقى؟؟
طيببييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييننننن
ونشوف بقى شغلنا :
ياترى زارنا كام واحد امبارح؟
شوفى ياستى ولا ستك الا انا(واعوذ بالله من قول انا)
32
==امبارح زارونا

13== القاهرة
4== ماونتن فىّ (امريكا)
5==مدينه نصر

2== الرياض
1==دبى
1==اسكندرية

1==اوسنج
1==جيزة

1==اسماعلية
1==لين(السعودية)
1==وست بلومفى

1=== امريكا
بس الاستاذ بتاع جامايكا ده مجاش كده يبقى له يومين بحالهم!!
انا قلقانه عليه اوى اوى اوى يكون عيان ولا النت فاصل عنده!!!!
لو اعرف العنوان كنت رحت اطمنت عليه وشفت ماله ؟

وفيها ايه؟؟ البلوجريه لبعضهم ,مش كده برضه؟؟
ونهارنا ابيض ان شاء الله.

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

الحمد لله... بتاع جاميكا موجود النهارده، وصباح الفل

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وصباح الفل والانوار
Hina wi Hinak
الحمد لله كده انا اطمئنت
وكمان كلمة فى ودنك ولو ان ما فى سر
بيستخبى فى البلوجات دى
اقول لك
ده الحمد لله انا اطمنت عليه وكمان وفر المصاريف !!!الله اقلها كيلوونصف برتقال كنا حنوديهم له لو كان عيان ولا حاحة؟بلاش برتقال ما كنا حتى حنبعت تليغراف نطمئن عليه؟؟ مش دى كلها مصاريف وكلفة وانت عارف بقى الدنيا بقت غلا وكوا فى العالم كله
سواء
هنااااااااااااااااااااااااااااااا
او
هنااااااااااااااااااااااااااااااك
وايامك وايامنا واعمالنا واعمالك
وآخرتنآاااااااااااااااااا وآخرتك الى خير ان شاء الله
ويبشرك ربنا بالخير دائمآآآآآآآآآآآ