الجمعة، يوليو 11، 2008

شحنة عاطفية



صباح الخير لكم كلكم
واتفضلوا معنا كلوا دونات
(الصراحة انا ما احبهاش اوى

لكن قالك ايه اللى احلى من العسل
قالك الخل لو كان ببلاش
وهم جه(الدونات يعنى ياأخى)لحد عندى هدية

وقال كمان وجع البطن ولا دلق الطبيخ
ودلق الطبيخ حرررررررام
يبقى ناكل الدونات ولو ما نحبهوش

نسيت اقول الهدية من (ع ) ابن اختى(حبيبى ده اوى)
ولحد دلوقتى مش عارفة ليه؟
عامل عامله وعايز يخبى؟(لكن على مين..دا انا خالتو!! )
ولا عايز حاجة وقدم السبت الاول لاجل ما يلاقى الاحد
ولا شحنة عاطفية مفاجئة (لاتكرر كثيرآ جت له؟؟!!!)
تساؤلات واسئلة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وان مالحقتش اقوم دلوقتى مش حلاقى لا الدونات ولا الاجابات
سلام ونهاركم ابيض مرة تانيه ومررررررررررررررررات )

هناك 10 تعليقات:

أنا بحب الإخوان يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

هذه حملتك أتينا بها إليك
إلى متى الصمت

إلى متى نترك أمورنا يحمل همها غيرنا
فنحن لها إن شاء الله

مهما قالوا ومهما زيفوا الحقائق فتلك عقولنا باقية

ادعوكم للتفاعل مع الحملة بالتوقيع وبتحمل مسؤليتكم كاملة في إنجاحها فهي حملتنا جميعا

أنشروا لوجو الحملة ورابط المدونة والجروب لديكم

حثوا كل من تعرفوا على المشاركة والتفاعل

هدفنا ان نصل مليون فرد وسوف نصل أن شاء الله

بيك وبينا وكل امتنا هنعلنها ونقول

أنا بحب الإخوان

http://iloveikhwan1928.blogspot.com/

أرسلوا تلك الرسالة لكل من لديكم

norahaty يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وانا ايضآ احب الاخوان
ومنذ ان وعيت على هذه الدنيا
ابى رحمة الله عليه يقول انه ذاهب ليستمع الى الدرس عند الاخوان ,وانه سمع عند الاخوان , وانه تعلم وعلم عند الاخوان ووووو
واقول لك ايضآان بطش الحاكم بهم فى كل مرة يزيد تعلق الناس بهم كل مرة.
وفقكم الله لما يحب ويرضى واصلح شأنكم.

أسير حبيبتي يقول...

السلام عليكم

و بعدين معاكي
ايه الحاجات الجميله دي

و كمان بتقولي وجع البطن ولا دلق الطبيخ ؟؟؟؟؟؟

لالالالالالالا

لا تعليييييييييق

تحياتي
عدنان

الفارس الملثم يقول...

هههههههههههههه

ولا انا بحبها بس طبعا الحاجه اللي بلاش ليها طعم تاني هههههههههه

عموما يا خبر بفلوس بكره ايبقي ببلاش ,ولو هو مطلبش حاجه في خلال تلات ايام يبقي كرم حاتمي مفاجئ يشكر عليه ممممممممم

صباح الخير يا دكتوره وان شاء الله تكوني في خير حال

سلاممممممممممممممممممم

norahaty يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسير حبيبته
حرر الله اسرانا جميعآ
هو انت ليه زعلان الحين هو انا اللى عملت المثل ولا المثل هو الى بيفرض نفسه عليك فى الموقف اللى زى ده!!!!
ما قلتش لىّ انت بتحبها ولا لأ,يعنى اعمل حسابك ولا بلاش!!!
على العموم اهى موجودة واللى عايز يتفضل يأخدها
وما تزعل ابدآ منى احنا اصدقاء والاصدقاء ما فى بينهم زعل...مش كده برضه؟؟
دعواتى .

norahaty يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
محمد الفارس الملثم
انا بقول كده برضه...بتبقى الحاجة عسل كده لو جايالك هديةههههههه ومن مين كمان ....دى ليها وضع تانىهههههه
وربنا يجيب الطلبات خفيفة (بس هو لمحّ امبارح انه عايز يستلف السكانر بتاعى والبرنتر بتاع اخته..مش له ياسيدى...لأ(لواحد صحبه!!وخدلى بالك واحد صحبه ؟؟1!!!)طبعآ انا واخته قلنا مع بعض وفى بق واحد
لآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآ
المهم اكيد هو مش حيجيب لنا حاجة ابدآ
بعد كده ...صح؟؟ههههههههههههههههه
نهارررررررررررررررك ابيض وفل يامحمد

أسير حبيبتي يقول...

السلام عليكم

طبعا مفيش زعل ابدا و ربنا ما يجيب زعل
بس استغربت انك بتطبقي المثل ده على الحاجات الجميله اللي في الصورة دي
عموما اعملي حسابي فيهم

تحياتي
عدنان

norahaty يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسير حبيبته
حرر الله اسرآنا جميعآ
الحمد لله هذا هو العشم والله بين الاصحاب,
وما تخاف انا بقول المثل بس لكن ما اطبقوش كل مرة ,مش كده؟
واكيد احنا عاملين حسابك فى الحاجات الجميلة دى
اتفضل بالهناء والشفااااااااااااااء
دعواتى.

لاجئ الى متى يقول...

يعني تأخرت شوي
مش معناته انه راحت علي
هلا هلا بدي قطعة
ويسلموو

صباح الفل

norahaty يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لاجىء الى متى
(عائدون إن شاء الله)
لألألألألألألألألألألألألألألألألألأ
ايش لون ياصديق راحت عليك؟كيف يعنى؟
لا والله (مخبين شويه فى الديب فريزر للاصدقاء الغايبين مثلك نعلم انهم تصادفهم عقبات كثيرة حتى يصلوا الينا) من الصهاينة لعنه الله على الظالمين
ومن اعوانهم لعنة الله على المنافقين
صباحك فل
ان شاء الله