الخميس، مارس 13، 2008

التوله................ومااااااااااااااااااااااادراكم ما التوله؟؟؟؟؟؟؟


النهاردة عرفت شعور عن تجربة كنت اسمع عنها وكنت اتصور انى اعرف الشعور بها لكن (اسال مجرب ولا تسال طبيب)مثل صحيح مئة بالمائه





(قولى وخلصينا مش حنقعد طول الليل ننتظر)



سمعتوا عن حاجة اسمها التوّله؟؟



(ياخبر اسود مخدرات!!!!!!!!)



لا والله مخدرات ايه بس



(انتى حتشبهينا وتشبهى البلوج والبلوجات جيرانه ولا ايه؟)

بعيد عن السامعين كلهم ده المرزبه (قصدى القلم او الكف)بتاع حضرة معاون () او امين()(اسم الله عليه) لما تخبط وهى بزاويه 90درجة على وش المتهم(والبرىء مجرم حتى تثبت براءته) ,وخللى بالك من وشه دى ,بعيد عنكم بتفقد الانسان التركيز ولابيقى عارف ابه اللى حصله(انا مين انا فين انا ايه؟ انا جدع!!!)يحدث هذا فى بداية الاستجواب



(هو انت اتسحلتى النهارده على القسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)




لا والله بس اتعرضت لموقف خاص جدآ ومش حاقدر اقول عليه لانه شىء شخصى



(قولى قولى وماتتكسفيش احنا اهل بلوج واحد وستر وغطا )



لا والله ماحاقدر اتكلم



(امال لمنا ليه لما مش عايزة تقولى)



الله مش كنا اهل وستر وغطا



(قولى اللى عندك وماتتكسفيش)



استحالة



(!!!!!!!ياسلام)

المهم ربنا لايوريكوا اللى شفته امبارح والنهارده لحد العصر...........عذاب ما بعده عذاب
وربنا يلطف بينا كلنا

.....................................
(من عير صور ولا الوان ولا حاجة خالص)

ليست هناك تعليقات: